lördag 29 augusti 2009

mutter...morr...thailand...snyft..




jag vet inte hur lite tid det ens har gått men jag har redan förvandlats till nå slags emo-kid som går och lägger mig klockan sju på morgonen, sover tills sven kommer och räddar mig med en tetra vin klockan sex och nu sitter och skriver deppade blogginlägg.
klockan är klockan fyra igen och jag som hade seriösa planer på att ta tag i mitt liv imorrn, tvätta, äta seriös mat och fixa seriösa saker på stan, kanske bäst att börja med att sova lite.

ja det här är jobbigt. fett jobbigt.
svinottor, enköping, matlådor, höstlöv kom och rädda mig men skicka mig hellre till thailand


(men hmm... disa, kände du inte såhär när du kom hem från spanien i vintras oxå, är det kanske inte därför du till exempel trott det är december i flera dagar?)
...jo, men fatta vad grymt det vore om det var december, då blir det ju snart sommar igen och braten kommer hem när som helst.

dagens cred: sven, du är en riktig kompis!

1 kommentar:

  1. sven sven sven är min vän sven är en riktig kompis!
    Bra saker med hösten: pendla till enköping (det blir en fest!),vin. matlådor(jag har kantarellrosotto i frysen!), skolan, höstlov, vin (vi måste berusa oss!), dans, sparris och bollar surrealism....listan kan göras lång!

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)