lördag 29 mars 2008

back on track


häpp!
ja och nu undrar ju ni hundratusentals människor som lever för den här bloggen var jag har hållit hus. åka till riga och skriva lite om det och sen bara försvinna, så får man ju inte bete sig. usch.
jag vet inte riktigt vad jag sysslat med under tiden förutom att jobba, komma hem och titta på americas funniest homevideos och sen gnälla retsen av kvällen.
men jag antar att det behövs ibland. nu har jag börjat mitt nya liv vilket består i att gå upp i ottan och äta en ordentlig frukost och sen ägna mig åt något intellektuellt eller kreativt till jag far till jobbet. sen kommer jag hem och tittar på americas funniest homevideos och är mycket gladare :)

jag har iallafall firat påsk i min sommarstuga vilket innebar
tusen släktingar (mor, far, bror, moster, morbror, kusin, morfar, moster, kusin, kusin)
tre personer jag inte träffat förut, kusins flickvän, kusins flickvän, kusins barn
och så catrin och fia och alan
kopiösa mängder ost vilket innebar att vi åt ungefär hela tiden, både ost och annat
lufs i skogen med varm choklad
åtta filtar att sova under i kylan i loftlyan
cinnobertickor i skogen
erik som letar varg och sen försöker låssas vara en (?)
hemmagjort alfapet
grimasfotografering
skulpturer av aluminiumfolien runt kinderägg
strumpstickning
vi har oxå läst i husmoderns bok om sexuell etik från 1931 att man ska i så stor utsträckning som möjligt hålla sina barn ifrån homosexuella, även om de tillhör släkten eller vänkretsen.
mohohahahahhhhaaaa

1 kommentar:

  1. som jag har väntat.. hah.
    vad är det för kreativa och intelligenta saker du har för dig på morgonen?

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)