lördag 16 februari 2013

lite allmänt skryt om muskler och sånt.

lina, mattias och jag möttes upp på senapsfabriken för lite bouldering idag. det var första gången för mattias och jättekul att han var så pepp. men som det alltid är för folk som inte har klättrat så mycket innan så fattar inte riktigt fingrarna och underarmarna vad fan det är som står på och pallar inte så länge. men med tanke på hur bra senap är och hur kul det är (objektivt!!!) så kommer ju styrkan och tekniken ganska snabbt så han kommer nog bli sjukt bra på det där, gossen.
här är några bilder från överhängsväggen där det finns riktigt fina problem.

observera linas belgian-blue-armar. jag misstänker att hon tar någon sorts olagliga piller.

 (okej den här bilden valde jag bara för att visa att jag också har muskler, 
det är inte alls så att jag är avundsjuk på något sätt)

nyfrälst klättermattias som rullar runt på golvet i okontrollerad eufori.


ikväll ska knäckis och jag ska laga mat och spela spel. 
tre månader av upp och ner och hit och dit, hololo!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)