fredag 23 april 2010

this is the life

det är som på festival det här. spextajm. som jag längtat :)
härja runt med en massa galningar hela dagarna, dricka alldeles för mycket öl. slänga potatismos på folk. komma hem efter några dagar och se att hela köksträdgården växt sig gigantisk medan jag repat/sytt kostymer/suttit bakfull i en rekvisitalåda och spelat ukulele.

min kropp längtar efter grönsaker och vettig motion, regelbundna vanor och vatten istället för tantsnusk-likör till frukost.
skolan saknar mig, jag har inte gett den särskilt mycket närvaro på flera veckor. jag saknar inte den, faktum är att jag förväntar mig en smärre identitetskris när föreställningarna är över. eller så blir det inte så farligt eftersom min karaktär är ganska lik min vanliga personlighet (kasta saker på folk, slåss och ligga med egyptier).

nåväl, jag sitter nu här på nationen och ska göra någon slags skoluppgift. hej och hå.
jag säger då bara det, referenssystem och vetenskapliga artiklar vs kätterska lallande galningar 0-1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)