tisdag 1 juli 2008

alan

nu har jag med cykelns hjälp, förutom fuskskjutsen med bil till sala, återbördat mig själv till uppsala. det har varit två softa veckor med lots of häng, mat och utflykter med min kära moder, schysst häng med gisela, empan, jonatan och anne och lagom mycket pyssel och fix hemma.
denna vecka kommer att ägnas åt häng med uppsalamänniskor, packning av fjällryggsäck och en föhoppningsvis lagom stor dos resfeber (som jag hoppas kunna hålla mig ifrån genom att packa i god tid)

igår, fem minuter innan vi skulle åka mot avesta (för att se en massa sjukt snygg konst på avesta art, bilder kommer sen), ville alan dricka ur husets vattenkanna. ja han är sån. jag slet fram kameran och lyckades fånga denna bildserie.
jonatans kommentar "han har ju druckit på det där sättet så länge han har funnits, men han ser ändå väldigt missnöjd ut när han är klar"
well well, titta och njut



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)