måndag 11 mars 2013

skridskobloggen



det är så sinnessjukt lätt att fota när det är så sinnessjukt fint ute.

 
06.27 på väg till jobbet

 malin på mälaren

 jag på mälaren

 solen gick ner


det blev släpljus (no shit)


och ett litet moln

 hade tänkt fara ut på skrillerna igen idag efter jobbet, men jag fastnade på balkongen.

 det var till och med flaggdag

till slut blev det ganska kallt, korvsäcken åkte fram. 
(om jag inte skulle upp snortidigt och jobba i morgon igen skulle jag sovit på balkongen, 
men det får bli imorrn istället.)

1 kommentar:

  1. Vad härligt det ser ut! Hoppas att ni inte slog er på isen, eller att skadorna isåfall har läkt på ett bra sätt. Detta var ju ett tag sedan så jag antar att det känns bättre nu i så fall. :)

    SvaraRadera

say it! (och vinn unika handarbeten!)