tisdag 18 maj 2010

bloggen är inte död, men jag är tydligen på sommarbete

om min vinter bestod av att sova, spela alfapet på internet, plugga förhållandevis mycket, gå runt i täckbyxor och vara lite allmänt labil...
...så består min vår av att sova väldigt lite, spela brännboll i en park, plugga nästan ingenting trots att det är tenta vääldigt snart, gå runt i flipflops och må alldeles fantastiskt bra.
typ såhär.
vissa kallar mig manisk, men jag tror mer att det är hedonism det handlar om. allt är så himla gött just nu (kanske därför jag aldrig bloggar numer.. jag är väldigt sällan hemma, det är ju en massa växter som ska planteras ut, nässlor som ska plockas, bollar som ska skjutas iväg och öl som ska drickas på balkonger).
en vet att livet är gött när en saknar tiden som just händer innan den ens tagit slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)