onsdag 7 maj 2008

en sån här lista va #3

A is for age: 23. 22 låter snyggare, men det går nog bra ändå.
B is for booze of choice: öhh...drinkarna på jobbet, efter jobbet.
C is for career: min freegankarriär går riktigt bra!
D is for your dad's name: richard
E is for essential items to bring to a party: gummistövlar, alfapet och en mungiga
F is for favourite song at the moment: eddie vedders into the wild-soundtrack
G is for favourite game: sing-star och analfapet
H is for home town: just nu-uppsala, förut-falun, snart-alla andra
I is for instruments you play: gitarr och lite mungiga och lite maracatu-trumma
J is for jam or jelly you like: hjorton in my heart
K is for kids: oh ja.
L is for living arrangements: kollektiv, snart tält
M is for mother's name: brita
N is for name of your crush: rufus wainwright, snart firar vi tvåårsjubileum, jag och crushen
O is for overnight hospital stays: när jag var liten nån gång
P is for phobias: spindlar, men jag försöker KBT:a mig själv med varierande resultat
Q is for quotes you like:
R is for relationship that lasted the longest: det beror ju på hur en räknar
S is for sartorial style: biblisk (?)
T is for time you wake up: när klockan ringer.
U is for underwear: pikeskjorta, vadarstövlar och sombrero
V is for vegetables you love: nässlor!
W is for weekend plans: ja det får vi se.
X is for x-rays you've had: en på min fot när jag hade pajat tån, och diverse på tänderna.
Y is for yummy food you make: laga mat? Jag? jag kan hälla upp raidad fil. det är gott
Z is for zodiac sign: muuuuh!
Å är åt dem som du vill skicka listan vidare till: den är fri att sno
Ä är för älsklingstrend: midjeväska!
Ö är för en önskan just nu: kan jag inte säga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)