måndag 19 december 2011

soprummet in my heart


dagens fynd i soprummet:
  • rött ikeabord
  • kandelaber
  • fint litet femtitalsbord (jag vet en som kommer vilja stjäla det av mig)

...och på balkongen ligger tre kilo grönkål i nån slags stenhård kudde. jag har ambitionen att tugga i mig en del av detta ikväll.

idag hade vi en obligatorisk grej i skolan, tvärproffessionellt seminarium med sjukgymnasterna. det var dock inte obligatoriskt för dom, och ingen satt och kollade ifall vi gjorde vad vi skulle eller inte. så vi satt och ordbajsade lite grann och sen var det officiellt jullov eller nåt.

klassiskt fall av avdelning "hur fan tänker de som utformar det här programmet egentligen?"

nu ska jag pyssla ihop lite julklappar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)