fredag 11 november 2011

men det är ju inte ens helg än!

kantareller- check!
rusdrycker- check!
kära vänner - check!
komma hem från fest (i lite olika bemärkelser) klockan elva på förmiddagen - check!
klättertalk - check!
en sån här göttig bakfylla med raspig röst och sämsta humorn i världen - check!

och det är bara fredag kväll. herre min je vad jag är effektiv!!!

nu har jag mött upp jenny, vi har lagat en massa mat, inmundigat denna och känt den stora paltkoman ta över kropp och själ. innerst inne hoppas jag börja orka ta mig ned på stan och titta på när hon (som uppenbarligen har glukostillförsel till hjärnan) och andra finosar dricker öl. men jag tror jag kommer bli kvar här på soffan.


det här ska jag roa mig med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

say it! (och vinn unika handarbeten!)